יום שלישי, 20 ביולי 2010


מוצרי שטיפל, המשווקים בישראל על ידי ביוטיס

אקנה-איד
שטיפל אקנה-איד הוא סבון פנים לטיפול נלווה בחטטת (אקנה), ומתאים לשימוש כל סוגי העור. אקנה-איד הוא סבון היפו אלרגני ומתאים במיוחד לבעלי עור שומני או רגיש בשל היותו נטול מרכיבי בושם, שמן וצבע. אקנה-איד הוא גם נטול מרכיבים פעילים ותרופתיים ואינו נספג בעור, לכן הוא מצוין להכנת עור הפנים לקליטת קרם לחות או תרופה פעילה לאקנה. אקנה-איד יעיל במיוחד בספיחת עודפי שומן והוא מותיר עור פנים נקי וחלק ללא כל תחושת יובש.

אוילאטום
שטיפת פנים בעזרת סבון רגיל מסירה את שכבת המגן הטבעית של העור, דבר המוביל לאיבוד לחות, יובש, קילוף, איבוד אלסטיות ואף לגירוי. סבון אוילאטום לעור יבש מנקה את העור בעדינות, מעניק לחות ומגן עליו מבלי לייבש אותו. אוילאטום מותאם לעור יבש מכיוון שהוא מחליף את שכבת המגן השומנית שנשטפת על ידי סבונים רגילים. אוילאטום הוא עדין ביותר ולכן מתאים לשימוש יומיומי ואפילו מצוין לתינוקות וילדים.

פנוקסיל אקנג'ל 10
בשורה טובה לסובלים מאקנה: פנוקסיל הוא ג'ל אלכוהולי יעיל במיוחד לטיפול גם במקרים קשים ביותר של אקנה. פנוקסיל מכיל את הריכוז הגבוה ביותר של Benzoyl Peroxide, החומר הפעיל הנפוץ ביותר לטיפול באקנה. יחד עם זאת, פנוקסיל בטוח לשימוש יומיומי וניתן לראות שיפור משמעותי תוך שבועיים מתחילת השימוש. פנוקסיל נעים לשימוש והוא אינו מותיר ריח חזק של בושם או תרופה. פנוקסיל מכיל חומר אנטי-בקטריאלי ופועל ביעילות לייבוש הפצעים.
     
פוליטאר נוזל
מדובר בשמפו רפואי שאינו מצריך מרשם, לטיפול בקשקשים, פסוריאזיס וגירויים בעור הקרקפת. פוליטאר מתמודד ביעילות עם התקלפות עיקשת של עור הקרקפת והגירוי הטורדני המתלווה אליה. פוליטאר מנקה ומרגיע את העור, נשטף בקלות, ומותיר תחושה נקייה של עור הקרקפת. פוליטאר יעיל גם להסרת משחות ותכשירים הנפוצים בטיפול בפסוריאזיס. פוליטאר מהווה פתרון יעיל ומהיר לטיפול בבעיות קרקפת שמתעוררות עקב שימוש מאסיבי במוצרי עיצוב שיער מבושמים.