יום שלישי, 20 ביולי 2010

תרסיס טבעי שמונע הידבקות בשפעת ווירוסים


קולדה-מריס: ספריי סטרילי המופק ממי ים ואצות ייחודיות

עם בוא החורף, מגיעות גם תופעת הצינון וההידבקות בווירוסים והשפעת. השנה החשש משפעת גדול עוד יותר בשל וירוס שפעת החזירים. קולדה-מריס הינו ספריי סטרילי לאף, על בסיס מי ים וחומר טבעי פעיל, המופק מאצה ייחודית. התרסיס המשתחרר עם התזת הספריי מנקה את מערות האף ויוצר שכבת הגנה על גבי לחלוחית האף שאינה מאפשרת לחיידקים לשרוד. קולדה-מריס הינו הספריי הטבעי היחיד שאושר על ידי גופי בריאות באירופה כמונע הדבקה והפצה של וירוסים.

בזכות מנגנון ההגנה הייחודי של קולדה-מריס, הספריי מתאים הן להקלה בתופעות ההצטננות והגודש באף ובנוסף מסייע במניעת הידבקות בשפעת ווירוסים. התמיסה הייחודית שבקולדה-מריס הינה בעלת תכונות אנטי-ויראליות המסייעות בטיפול בסימפטומים של התקררות אך גם במניעתן.

התרסיס מכיל חומרים טבעיים בלבד ומתאים גם לטיפול בתינוקות, נשים הרות ונשים מניקות. הפטנט המיוחד במיכל הספריי של קולדה-מריס הינו מסנן כפול בעל מנגנון חדשני, השומר על סטריליות המוצר גם לאחר השימוש בו וללא חומר משמר. הודות לפטנט, החומר יוצא מהמיכל כשבמקביל נמנעת כניסת חיידקים ווירוסים למיכל. הנחיות השימוש פשוטות – לרסס פעם אחת לכל נחיר – עד 5 פעמים ביום.

קולד-המריס משווק בישראל על ידי חברת ביוטיס, והינו בעל תו תקן של משרד התקנים האירופאי (CE) . את המוצר ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם ללא מרשם רופא. מחירו 49.90 ₪ למיכל.